Таобао България е Вашия посредник при закупуване на стоки от Китай. За нас е много важно, когато получите пратката, всички стоки да отговарят на Вашите изисквания. Затова след като получим поръчаната от Вас стока в наш склад, ние проверяваме за качество и Ви изпращаме снимки, в които може да видите размер, цвят, качество. След като потвърдите снимките ние изпращаме поръчката. 
Ако прецените, че дадена стока не отговаря на Вашите изисквания, Вие може да се свържете с нас на имейл: admin@taobao.bg, като напишете номера на поръчката и какъв е проблема. Стоката може да бъде заменена или върната на продавача. 

След изпращане на поръчката Таобао България не носи отговорност за:

1. Ако стоките, дефектират по време на работа.
Искове за дефектни стоки се приемат само за нови продукти. Таобао България не е производител на стоките и не предоставя сертификати за качество. Ние гарантираме на клиента, че видимо стоките нямат видими външни дефекти. Искове за стоки, които са получили дефект по време на употреба, няма да бъдат приемани.
 
2. В случай на претенции към работата на електроника
Ние проверяваме за външни видими дефекти, както и проверяваме устройството само като го включваме и изключваме. След проверката Вие ще получите доклад снимка:
- Включване и изключване на устройството;
- Няма външни дефекти.
Снимките ще бъдат изпратени на Вашия имейл адрес - вие ще може да ги разгледате, преди да потвърдите изпращането на пратката. Всички рискове от евентуални дефекти на електрониката са за сметка на клиента.
Таобао България не приема никакви претенции относно качеството на работата на електроника (смущения и шум, скорост, ако функциите на устройството по време на работа не отговаря на описанието на продавача, проблеми  със сензорния екран,  слаб сигнал, четене на SIM карти и т.н.).
Не се връща или заменя електроника.
При поръчка на електрониката, клиентът се съгласява с горните правила.
 
3. В случай, че стоката е повредена при транспортирането.
Клиентът е изцяло отговорен за всички щети по време на транспортирането и. По време на получаване на стоките направете искове в пощата. След изпращане на пратката от склада на Таобао България ние повече не носим отговорност за пратката. На снимките, които ви изпращаме много ясно се вижда как изглежда дадения продукт преди да бъде изпратен от нашия склад.

4. Ако рейтингът на продавачи е нисък.
Искове за стоки, закупени от търговци с ниски рейтинги, не се приемат.
 
5. В случай на разнотоние на нюанс на цвета или размера
Ние поръчваме този цвета, който сте избрали Вие. Моля, обърнете внимание, че ние не сме отговорни за описанието на стоките, цветове и размери, които показват, китайските доставчици.
Моля, имайте предвид, че ако ни напишете точните си мерки, това не означава, че ние гарантираме съответствие на размера на 100%. Ние поръчваме размера, който продавача показва в описанието на продукта.  Моля гледайте внимателно снимките, които Ви изпращаме, защото по тях може лесно да видите размера., цвета и модела, който сме получили. Ако мислите, че те не отговарят на изискванията Ви, се свържете със нас.
 
6. В случай на несъответствие копие/оригинал.
Ако поръчате копие на марка, ние не можем да гарантираме 100% съвпадение на стил, модел, материал с оригиналния продукт. За несъответсвие на качеството според вашите очаквания. Моля, когато получите снимките ги огледайте внимателно.
 
7. Ако пратката Ви е задържана от митническите органи
Таобао България не е отговорен за преминаване проверка от митническите органи на страната на получателя. Клиентът е длъжен преди пускането на поръчката, да уточни предметите, забранени за внос в страната на получателя, както и да разгледа действащите митническите разпоредби на страната. 
Ако процедурите за митнически контрол изискват пратката да се изпрати обратно в Китай заради забраната от страна на митническите органи, Таобао България  не компенсира разходите по изпращане. Повторното изпращане е за сметка на клиента.
 
8. В случай на неполучаване на пратката от страна на клиента
Ако при пристигане на пратката получателя отсъства или по някаква причина не вземе пакета от пощата, и тя бъде върната обратно в Китай, Таобао България не компенсира разходите за повторно изпращане. Всички разходи ще бъдат за сметка на клиента.

9. Забавяне на изпращането на поръчката по вина на продавача с Taobao. Обикновенно ние получаваме стоката от продавачите на таобао в нашия склад 2 до 5 дни.

10. За забавяне на доставките, причинени от куриер. Нашата задача е да получим стоката, да направим стоков контрол и да Ви я изпратим.

11. Относно каквито и да е проблеми с пощата / куриер / Митнически услуги.

12. За загубата на пратки от куриерска служба. В този случай отправяйте претенциите към съответните служби в български пощи.

Тук може да видите примерни снимки.