В случай че имате рекламации относно получените стоки, като например: цвят на продукта, размер, или при очевидни външни дефекти.

Моля, свържете се с поддръжката на admin@taobao.bg, като посочите:
1. Номер на поръчка
2. Линк на стоките
3. Проблема на продукта
4. Снимки, на които ясно се виждат несъответствията и дефектите.
След получаване на молбата Ви, ние в 3 работни дни ще разгледаме писмото Ви и ще Ви информираме за възможните компенсации.
Внимание! Претенциите за качество трябва да се изпратят не по-късно от 5 дни след като получите пратката. За дата на получаване на доставката се взимат данните от адреса на сайта на български пощи.

Ние Ви изпращаме снимки на продуктите (примерни снимки виж тук) на които лесно може да видите размерите на стоките и изпращаме пратката само след ваш имейл, в който потвърждавате че продуктите могат да бъдат изпратени.
При разлика на тоналноста на цвета не носим отговорност.