При всяка поръчка ние Ви изпращаме снимки, така че при получаване на пратка в пощенската служба проверете теглото и опаковката, в присъствието на служител от пощата. Ние приемаме рекламации за неполучаване на стоки само с писмени доказателства.

При получаване на колети в пощата, трябва да се провери теглото, което е посочена в разписката, в присъствието на пощенски служители, да се отвори пакета и да се провери съдържанието в съответствие поръчката ви. В случай на несъответствие на данните, трябва да изготви декларация за несъгласие, сертифицирани от пощенския служител.
Ако теглото на пратката съответства на теглото, посочено в разписката, но липсват стоките, моля изпратете жалба на адрес: admin@taobao.bg със следната информация:
1. действителното тегло на пратката за доставка
2. Списъкът на продуктите, които не са получени
3. Прикачете снимка на декларацията за несъгласие, сертифицирани от пощенския служител. 
4. Прикачете снимка разписката от китайските пощи, в която е отбелязано реалното тегло при получаване на пратката
 
Вашата рекламация ще бъде разгледана в рамките на 3 работни дни.
 

Всеки път, по време на изпращане на колета Ви в китайските пощи, ние заснемаме клип които стоки са сложени в пратката Ви и колко килограма е тя. След като получим имейл от Вас, ние ще направим проверка 
Ще Ви бъде изпратено писмо с решението за това дали грешката е при нас и ако това действително е така, ние ще Ви изпратим стоката или възстановиме парите.

Ако теглото на пратката е по-малко, отколкото е било изпратено, и липсват част от стоките, моля изпратете жалба до съответната служба в България, като при получаване на пратката помолете за изготвяне на справка в присъствието на пощенските служители. Ние не носим отговорност, ако ние сме изпратили продукта, но той липсва при получаване на пратката.