Твърдения за несъответствие на тегло се приемат само след получаване на пакета. Ако получите пратката и реалното му тегло е по-малко от това, което е посочено в личния Ви профил, можете да кандидатствате за възстановяване, като посочите:

1. Номер на вашата поръчка
2. Проследяващ номер на пратката
3. Теглото, което сте получили
4. Задължително прикрепете копие на пощенската разписка, в която е описано теглото
Искането трябва да бъде изпратено на адрес: admin@taobao.bg
 
Ние не плащаме компенсации за несъответствието между теглото в следните случаи:
 
1. Ако всички продукти са в един колет, и разликата в теглото е не повече от 300 грама. Това се дължи на факта, че незначителните разлики в теглото се дължат на различните системи за контрол на теглото между страните.
2. Ако няма копие на пощенска разписка при получаване на колета, на която е отбелязано действителното тегло на пратката.
3. Ако по време на транспортирането на пакетите тегло се е променило в резултат на увреждане или прегрупиране след проверка от митническите органи.
4. Рекламации се приемат в срок до 5 дни след получаване на пратката. Дата на получаване се проверява на интернет страницата на български пощи. След този срок рекламации не се приемат.

Несъответсвие на броя на стоките при получаване на поръчката

Задължително, когато получите пратката в пощенската служба, в присъствието на пощенските служители проверете теглото и съдържанието на пратката. В случай на несъответствие, трябва да Ви се изготви декларация за несъгласие и да се подпише от служител.

Ако теглото на пратката отговаря на килограми, но липсват стоки, моля изпратете имейл на admin@taobao.bg, като посочите:
1. Номер на поръчка
2. Списъкът на стоките, които не са доставени
3. Разписка от български пощи при получаване на колета, с отбелязано тегло на получаване.

Всеки път, по време на изпращане на колета Ви в китайските пощи, ние заснемаме клип които стоки са 
сложени в пратката Ви и колко килограма е тя. След като получим имейл от Вас, ние ще направим проверка 
Ще Ви бъде изпратено писмо с решението за това дали грешката е при нас и ако това действително е така, 
ние ще Ви изпратим стоката или възстановиме парите.

Ако теглото на пратката е по-малко, отколкото е било изпратено, и липсват част от стоките, моля изпратете 
жалба до съответната служба в България, като при получаване на пратката помолете за изготвяне на 
справка в присъствието на пощенските служители. Ние не носим вина, ако ние сме изпратили продукта, но 
той липсва при получаване на пратката.