Таобао България е Вашия посредник при закупуване на стоки от Китай. За нас е много важно, когато 
получите пратката, всички стоки да отговарят на Вашите изисквания. Затова след като получим
поръчаната от Вас стока в наш склад, ние проверяваме за качество и Ви изпращаме снимки, в които
може да видите размер, цвят, качество. След като потвърдите снимките ние изпращаме поръчката.
Ако прецените, че дадена стока не отговаря на Вашите изисквания, Вие може да се свържете с нас на
имейл: order@taobao.bg, като напишете номера на поръчката и какъв е проблема. Стоката може да
бъде заменена или върната на продавача.

След изпращане на поръчката Таобао България не носи отговорност за:

         1. За несъответствие на отенъка на цвета. .
         2. За несъответствие на размера, ако стоките са закупени в съответствие с вашата поръчка
и вие сте потвърдили снимките ни.
         3. За несъответсвие на качеството според вашите очаквания. Моля, когато получите снимките
ги огледайте внимателно.
         4. Забавяне на изпращането на поръчката по вина на продавача с Taobao. Обикновенно ние
получаваме стоката от продавачите на таобао в нашия склад 2 до 5 дни.
         5. За забавяне на доставките, причинени от куриер. Нашата задача е да получим стоката, да
направим стоков контрол и да Ви я изпратим.
         6. За повреда на стоки по време на транспорта им. На снимките, които ви изпращаме много
ясно се вижда как изглежда дадения продукт в нашия склад.
         8. Относно каквито и да е проблеми с пощата / куриер / Митнически услуги.
        9. За загубата на пратки от куриерска служба. В този случай отправяйте претенциите към
съответните организации.

Тук може да видите примерни снимки.